Osnovna zadaća Službe općih poslova je obavljanje pravnih, općih, administrativnih, tehničkih i svih drugih općih poslova za potrebe Instituta, ministarstava, državnih i drugih institucija. U Službi se obavljaju poslovi izrade nacrta Statuta, pravilnika i drugih općih akata te prijedloga ugovora i drugih dokumenata koji su značajni za uređivanje pojedinih pitanja u vezi s djelatnošću Instituta. Služba općih poslova brine o rješavanju imovinsko pravnih poslova, prati zakonske propise, daje pravna mišljenja i tumačenja propisa, izrađuje i podnosi prijave za upis u sudski registar i druge registre i upisnike, surađuje s ostalim zaposlenicima i znanstvenicima u organiziranju stručnih i općih poslova vezanih uz program trajne znanstvenoistraživačke djelatnosti Instituta, vodi zapisnike na sjednicama Znanstvenog i Upravnog vijeća Instituta, vodi brigu o zakonskoj regulativi i provedbi postupaka javne nabave, vodi  kadrovsku evidenciju i obavlja administrativne kadrovske poslove, vodi urudžbeni zapisnik i obavlja poslove u vezi sa zaprimanjem, slanjem i evidencijom pošte, vodi evidenciju putnih računa, te dostavlja statističke podatke i druge izvještaje u vezi sa zaposlenicima. Služba općih poslova kontrolira i nadzire primjenu propisa iz područja čuvanja i pohrane arhivske građe Instituta. Također, zadaća Službe općih poslova je briga o razvoju i ispravnosti rada informatičkog sustava ustanove: upravljanju i održavanju mrežnih poslužitelja, pružanju aplikativne i sistem inženjerske podrške korisnicima kroz segmente poslovno proizvodnog procesa.

U sastavu Službe općih poslova djeluje:

  • Odsjek za osiguravanje i unaprjeđivanje kvalitete
  • Knjižnica i
  • Pismohrana Instituta.

Zadaća Odsjeka za osiguravanje i unaprjeđivanje kvalitete je provedba sustava unutarnjeg osiguravanja i unaprjeđivanja kvalitete Instituta sukladno zakonskim odredbama. Osnovni cilj rada Knjižnice je pružanje informacijske podrške znanstvenoistraživačkom radu korisnika, ponajprije zaposlenika Instituta. U Pismohrani se obavljaju poslovi čuvanja i pohrane dokumentarne građe Instituta.

U Službi općih poslova radi 11 zaposlenika od kojih je: 3 zaposlenika sa završenim diplomskim studijem, 1 zaposlenik sa završenim preddiplomskim studijem i 7 zaposlenika sa srednjoškolskim obrazovanjem.


Rukovoditelj službe


Djelatnici službe


Ana Komar, mag. iur.

stručni suradnik

Tel: 031 / 515 - 503
mail: ana.komar@poljinos.hr

Vesna Lalić

administrativni referent

Tel: 031 / 515 - 502
mail: vesna.lalic@poljinos.hr

Marija Conjar

administrativni referent za radne odnose

Tel: 031 / 515 - 506
mail: marija.conjar@poljinos.hr

Ivan Biloš

tehnički suradnik

Tel: 031 / 515 - 591
mail: ivan.bilos@poljinos.hr

Mladen Krušarovski, bacc.ing.el.

viši tehničar - sistem inženjer

Tel: 031 / 515 - 566
mail: mladen.krusarovski@poljinos.hr

Ivana Brkić

administrativni referent za radne odnose

Tel: 031 / 515 - 504
mail: ivana.brkic@poljinos.hr

Tatjana Totić, mag.iur.

stručni suradnik

Tel: 031 / 515 - 503
mail: tatjana.totic@poljinos.hr

Maja Biloš

administrativni referent

Tel: 031 / 515 - 502
mail: maja.bilos@poljinos.hr