Javni poziv za sudjelovanje u aktivnosti A1.4 projekta Carbon Farming CE „Development of Carbon Farming in the Central Europe“
Uspješno je održan okrugli stol „Ugljik za budućnost“ projekta Carbon Farming CE „Development of Carbon Farming in the Central Europe“
Osnovna zadaća Službe općih poslova je obavljanje pravnih, općih, administrativnih, tehničkih i svih drugih općih poslova za potrebe Instituta, ministarstava, državnih i drugih institucija. U Službi se obavljaju poslovi izrade nacrta Statuta, pravilnika i drugih općih akata te prijedloga ugovora i drugih dokumenata koji su značajni za uređivanje pojedinih pitanja u vezi s djelatnošću Instituta. Služba općih poslova brine o rješavanju imovinsko pravnih poslova, prati zakonske propise, daje pravna mišljenja i tumačenja propisa, izrađuje i podnosi prijave za upis u sudski registar i druge registre i upisnike, surađuje s ostalim zaposlenicima i znanstvenicima u organiziranju stručnih i općih poslova vezanih uz program trajne znanstvenoistraživačke djelatnosti Instituta, vodi zapisnike na sjednicama Znanstvenog i Upravnog vijeća Instituta, vodi brigu o zakonskoj regulativi i provedbi postupaka javne nabave, vodi kadrovsku evidenciju i obavlja administrativne kadrovske poslove, vodi urudžbeni zapisnik i obavlja poslove u vezi sa zaprimanjem, slanjem i evidencijom pošte, vodi evidenciju putnih računa, te dostavlja statističke podatke i druge izvještaje u vezi sa zaposlenicima. Služba općih poslova kontrolira i nadzire primjenu propisa iz područja čuvanja i pohrane arhivske građe Instituta. Također, zadaća Službe općih poslova je briga o razvoju i ispravnosti rada informatičkog sustava ustanove: upravljanju i održavanju mrežnih poslužitelja, pružanju aplikativne i sistem inženjerske podrške korisnicima kroz segmente poslovno proizvodnog procesa.
U sastavu Službe općih poslova djeluje:
- Odsjek za osiguravanje i unaprjeđivanje kvalitete
- Knjižnica i
- Pismohrana Instituta.
Zadaća Odsjeka za osiguravanje i unaprjeđivanje kvalitete je provedba sustava unutarnjeg osiguravanja i unaprjeđivanja kvalitete Instituta sukladno zakonskim odredbama. Osnovni cilj rada Knjižnice je pružanje informacijske podrške znanstvenoistraživačkom radu korisnika, ponajprije zaposlenika Instituta. U Pismohrani se obavljaju poslovi čuvanja i pohrane dokumentarne građe Instituta.
U Službi općih poslova radi 11 zaposlenika od kojih je: 3 zaposlenika sa završenim diplomskim studijem, 1 zaposlenik sa završenim preddiplomskim studijem i 7 zaposlenika sa srednjoškolskim obrazovanjem.
Rukovoditelj službe
Melita Kovačević, dipl.oec.
Tel: 031 / 515 - 505
mail: melita.kovacevic@poljinos.hr
Djelatnici službe
Marija Conjar
administrativni referent za radne odnose
Tel: 031 / 515 - 506
mail: marija.conjar@poljinos.hr
Mladen Krušarovski, bacc.ing.el.
viši tehničar - sistem inženjer
Tel: 031 / 515 - 566
mail: mladen.krusarovski@poljinos.hr
Ivana Brkić
administrativni referent za radne odnose
Tel: 031 / 515 - 504
mail: ivana.brkic@poljinos.hr